WhatsApp Button

HOME
ABOUT
CONTACT
PEOPLE
CLIENTS
NEWSLETTER
NEW ARTISTS
MENTORIA


ILLUSTRATION ARTISTS
Ale Botelho
Alex Almeida
Alexia
Allan Costa
Amaury Filho
Anderson Mahanski
Antonio Tavares
Azulita Studio
Bia Brazza
Bruno Medeiros
Caio Beltrão
Carlos Caminha
Cassio Raabe
Claudio Peixoto
Danilo Itty
Débora Floriano
Denise Ilustra
Eduardo Recife
Eve Queiróz
Fabiano Moura
Fabio Corazza
Faoza
Fernanda Adelino
Fernanda Campos
Fernando Farias
Giuliano Bulara
Gabriela Carvalho
Gui Zamarioli
Hector Gomez
Ilustrasoul Studio
Iri Santiago
João Belo
Joinles
Júlia Albertin
Kiko Welbber
Larissa Sugahara
Lecunha
Leo Gibran
Léo Vargas
Ligia Camolesi
Lorena Giostri
Luisa Fantinel
Luiz Lentini
Magenta King
Mari Duarte

Mari Vilas
Mariana Milani
Mariana Yatsuda Ikuta
Massai
Matheus Goli
Matheus Rocha
Mel Lagoa
Michel Ramalho
Murilo Moretti
Nei Ramos
Nery Shimada
Nicole Bustamante
Oliven Studio
Pat Lobo
Pati Perez
Paula Hemm
Paula Plim
Rafael Bianchini
Rafael Gandine
Raphael Mortari
Renan Santos
Renato Cunha
Ricardo Gualberto
Rubens LP
Sandro França
Studio Mamuth
Thiago Krening
Vieiracomlima
Viti Grosman
Vivian Mota

ANIMATION ARTISTS
Kit CGI
Oito Olhos

WORKS
Ache 
Ache 2
AFSP
Amanco
Ambev
Amstel
Arredondar
AstraZeneca
AstraZeneca 2
AstraZeneca 3
Azul Linhas Aéreas
Banco do Brasil
Beneficência Portuguêsa
BMW
BNDES
Bradesco
Bradesco 2
Bravecto
Bravecto 2
Bridgestone
Café Angelin
Caixa Econômica Federal
Caixa Econômica Federal 2
CCR
Ciena
Ciena 2
Claro
CNA
Colorfy
Cup Noodles
Descomplica
Diageo
Dove Men+Care
Editora Anglo
Editora Anglo 2
Editora do Brasil
Editora do Brasil 2
Editora Moderna
Editora Saraiva
Editora Saraiva 2
Editora Saraiva 3
Editora Scipione
Embratur
Enel
Enel 2
Even
ESPN
FIAT
FIAT 2
FIAT 3
Folha de São Paulo
Ford
FRAPA
Google
Google 2
Greenpeace
Honda
Habib’s
Habib’s 2
Iguatemi
Iguatemi Poa
Itaú
Itaú 2
Jeep
Jeep 2
Jeep 3
Localize NY
L’Occitane
Lojas Americanas
Lysol
Mercado Pago
Microsoft
Monange
Movistar
MTV
Natasha Miller
Nexxus
Nescau
Nestlé
Nestlé 2
Nestlé 3
Neston
Netflix
Nissan
O Boticário
Panasonic
Panasonic 2
Panini
Paquetá
Passport
Petz
Piloto
Pixel Show
Qualy
R. Tavares
Ragazzo
RBS
Red Balloon
RedBull
Revista Dasa
Revista WBeer
Revista Wine
Sanremo
Santander
Secom
Spotify
Shopping Galleria
Sistema Poliedro
Sistema Poliedro 2
SulAmérica
Tang
The Body Shop
Toddynho
Totvs
Trânsito Amigo
Uber Eats
Ultra
Vai Que Cola
Vale
Vivo
Vein
Volkswagen
Volkswagen 2
Warner Bros.
Ypióca

Client: Greenpeace
Agency: VML
Project: Los Santos City
Artist: Rafaella Tuma
Delivery: Illustration for Key Visuals
Our Role: Art curation and production.

Description:
The "Los Santos City" project, developed in partnership with Greenpeace and led by the agency VML, aimed to raise awareness about global warming through an innovative and engaging campaign. Inspired by the fictional city of Los Santos from the GTA series, Los Santos City depicted a post-climate change Los Angeles submerged underwater. This campaign integrated elements of popular gaming culture to connect with a younger audience, emphasizing the urgent need for environmental action.

Artist Rafaella Tuma was responsible for creating the visual identity for the campaign's Key Visuals, ensuring a cohesive and impactful representation across all mediums. The project included the development of a videocase, a dedicated website, and a 3-day interactive online game designed to engage participants and highlight the consequences of inaction on climate change. Through these elements, the campaign successfully conveyed the critical message of environmental stewardship and the importance of proactive measures to protect our planet.

Interested in developing a project with us?
Get in touch by email and tell us more about your idea.

gera@gera.art.br
+55 11 96576 4954

>

Cliente: Greenpeace
Agência: VML
Projeto: Cidade de Los Santos
Artista: Rafaella Tuma
Entrega: Ilustrações para Key Visuals
Nossa Atuação: Curadoria e produção artística.

Descrição:
O projeto "Cidade de Los Santos", desenvolvido em parceria com o Greenpeace e liderado pela agência VML, teve como objetivo aumentar a conscientização sobre o aquecimento global através de uma campanha inovadora e envolvente. Inspirada na cidade fictícia de Los Santos do jogo GTA, a Cidade de Los Santos retratou uma Los Angeles pós-aquecimento global submersa. Essa campanha integrou elementos da cultura de jogos populares para conectar-se com um público mais jovem, enfatizando a necessidade urgente de ação ambiental.

A artista Rafaella Tuma foi responsável pela criação da identidade visual para os Key Visuals da campanha, garantindo uma representação coesa e impactante em todos os meios. O projeto incluiu o desenvolvimento de um videocase, um site dedicado e um jogo online interativo de 3 dias, projetado para engajar os participantes e destacar as consequências da falta de ação contra as mudanças climáticas. Através desses elementos, a campanha transmitiu com sucesso a mensagem crítica da responsabilidade ambiental e a importância de medidas proativas para proteger o nosso planeta.

Interessado em desenvolver um projeto conosco?
Entre em contato por e-mail e conte-nos mais sobre sua ideia.

gera@gera.art.br
+55 11 96576 4954